FORŢA unei dorinţe, a unui vis (Dragoş Brătăşanu)

youUn jurnalist profesionist verifica o informatie din 3 surse inainte de a o difuza. Pentru un comunicator cu apetit pentru viata traita frumos, cand doua informatii vizeaza aceeasi idee, apar aproape simultan, iar mesajul e pozitiv, se face lumina 😉

Subiectul a doua stiri din surse diferite a fost astazi DORINTA. Cum sa poti ignora asa ceva?! 🙂

[In caz de curiozitate, prima stire se referea la organizarea singurului spectacol de Revelion in aer liber in Bucuresti, tema fiind: “Noaptea alba a Dorintelor”. Cea de a 2-a informatie era legata de povestea de viata a unui tanar, ceea ce am numit “forta unei dorinte, a unui vis”.

Dragoş Brătăşanu.

A studiat ingineria aerospatiala, a castigat premii de cercetare in SUA, dar a ales altceva.

Ceea ce a trăit şi faptul că a reuşit să realizeze tot ceea ce şi-a dorit până în acest moment l-a inspirat pe Dragoş Brătăşanu să construiască o companie, o campanie şi un brand în domeniul dezvoltării personale. Tânărul vrea să le transmită şi celor care şi-au pierdut încrederea în forţele proprii şi au încetat să lupte pentru ceea ce-şi doresc că nimic nu este pierdut şi că o dorinţă adevărată nu poate fi niciodată imposibil de realizat. 

Afla AICI povestea lui Dragoş.

Nu crede în reţete secrete. Spune că nu există „10 paşi prin care poţi să ajungi o persoană de succes” şi că fiecare om are propriul drum pe care trebuie să-l urmeze. Ceea ce-ar trebui să aibă toţi oamenii în vedere este să se accepte aşa cum sunt şi să fie 100% dedicaţi scopului pe care şi-l propun.

În primul rând, oamenii să accepte 100% adevărul despre ei. Cea mai simplă cale să distrugi un castel, în istorie, era dinăuntru, şi-atunci când te ataci pe tine însuţi dinăuntru nu mai ai nicio şansă, că n-are cine să te mai apere. Stai jos, defineşti foarte clar cine eşti şi ce-ţi doreşti cu adevărat. În al doilea rând, eşti 100% dedicat să faci chestia aia sau doar o ţii trei – patru zile…

 

Citeste despre Ispitele si capcanele „marketingului motivational”

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: