Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Lantul mexican de restaurante Chipotle si-a obisnuit audienta cu animatii foarte ingenioase, ce transpun mesajul-cheie: preocuparea pentru alimentatia sanatoasa si o lume per ansamblu mai buna.

Daca in 2011, lansa spotul “Inapoi la Inceput(uri)” – Back to the start, iar in 2013 pe cel cu record de vizualizari Sperietoarea” – The Scarecrowvara 2016 e… romantica si pilduitoare.

Spotul O poveste de dragoste adevarata” – A True Love Story, incepe foarte simpatic: 2 copii incearca sa faca niste bani vanzand limonada de casa (el) si suc de portocale proaspat stors (ea). Baietelul viseaza in secret la o prietenie, insa apreciind ca nu-si permite o intalnire, se gandeste cum sa castige mai multi bani. Face niste afise spre a-si promova “afacerea” si, sporindu-i clientela in defavoarea celei a fetitei, aceasta se mobilizeaza si ea spre… afisaj. Ambele afaceri se dezvolta spectaculos, gama de produse se diversifica (si, in egala masura, produsele devin din ce in ce mai…artificiale), metodele de expunere cunosc transformari impresionante, (dar) de prost gust… (no comment!), pana cand cei 2 realizeaza ca au construit niste afaceri-gigant care si-au pierdut, ca si ei, ESENTA

Revenirea in sine ii apropie intr-o timida strangere de mana…. Atat ei 2, cat si lucrurile care ii preocupa, revin la autenticitate. (Re)capata… VIATA:

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: