Publicitatea – o perspectivă diferită

La varsta de 6 luni, bebelusii recunosc DEJA insemnele companiilor (asa-numitele logo-uri, marci) si sunt luati in calcul drept “tinte” pentru anumite campanii publicitare. Protagonisti in reclame pot fi chiar mai devreme, cunoscut fiind IMPACTUL pe care il au prin imaginea si prezenta lor.

Pana in jurul varstei de 12 ani, copiii nu fac distinctie intre un mesaj de influentare si o realitate factuala. Altfel spus “iau lucurile de bune”. Cu tot aparentul discernamant, si adultii pica (aproape) la fel de usor in capcanele marketingului. Pe fondul pregatit din vreme. Publicitatea e, poate, cea mai sofisticata forma de manipulare. Si, cu siguranta, cea mai ispititoare.

La 12 ani, fetele sunt afectate de ceea ce reclamele propun drept imagine a femininului, modele de comportament si stil de viata, raportare la propria persoana, la cei din jur. Este varsta la care apar DEJA tulburari de alimentatie, stari depresive si se constata o scadere alarmanta a stimei de sine.

Omniprezenta, puternica, din ce in ce mai insidioasa, publicitatea isi face jocul.

Cunoscandu-i mecanismele, cunoscandu-ne mai bine pe noi insine, putem dejuca cele mai elaborate strategii si tehnici.

Taramul Publicitatii – viata intre ispita si iluzie” este PRIMA abordare integrata a publicitatii, fundamentata pe cele mai noi descoperiri din domeniul creierului uman, deconstruind mesajul reclamelor de la “intentie” la “efect”. (Varsta recomandata: 14+)

O abordare:

  • captivanta

  • practica

  • interactiva

  • utila

Va invit intr-o calatorie incitanta  in lumea creierului si a publicitatii, la finalul careia sa fiti mai pregatiti pentru provocarile vietii de zi cu zi. 

Detalii: Carmen-Iulia Orzea

carmen.iulia@consultant.com

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: