Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

pate_Bucegi

In urma cu ceva vreme, mentionam in materialul Trivializand publicitar Sarbatorile, prin cateva exemple (“de neurmat”, imi ingadui sa adaug), nefirescul legaturii dintre Sarbatoare si marketing.

Greseala, caderea este in “firea” umanului. Constientizarea si ridicarea spre ceea ce insasi pozitia verticala ne sugereaza, o frumoasa perspectiva. Si speranta!

Analiza produs via alegesanatos.ro

Analiza produs via alegesanatos.ro

Cu toata intelegerea pentru apetitul @ marketing SI (daca nu cumva “mai ales”) in perioada sarbatorilor, cat de abila sa fie mana care intinde ispita, incat sa-ti fie confortabil “sa nu poftesti”, dar SA DORESTI sa castigi?! Premii: zilnic, saptamanal sau chiar Marele Premiu.

Intr-o perioada ce, in esenta ei, indemna la:

  • autocontrol,
  • un exercitiu de motivatie si vointa,
  • stapanirea simturilor asociate primei treapte a trebuintelor,
  • orientarea dinspre orizontala, spre Verticala,
  • constientizarea si exersarea potentialului superior,

o companie romaneasca arunca o ispita (i)rezistibila: mananca si castiga!

Am mentionat “romaneasca”, pentru ca – teoretic cel putin -, este aproape de contextul Sarbatorilor si specificul lor.

Iata perspectiva diferita: campania Postesti fara sa poftesti! … si poti castiga!” ca proba in concursul cu ISPITA. O ispita pe care, cei ce inteleg rostul si relevanta postului, o pot depasi.

Daca urmam analiza produsului, realizata pe baza ingredientelor de catre alegesanatos.ro, cu un scor de abia 4.5, a rezista ispitei produsului in sine (care, din pacate, nu primeste nota de trecere) si nu doar celei a campaniei, poate fi de 3x VICTORIE AUTENTICA: pentru sanatate, pentru minte si pentru suflet.

In caz ca nu-si schimba mentalitatea de marketing, speram – din drag de produse romanesti si de consumatori care sa poate cumpara in conditii de sigurata (cat mai multa vreme…), compania sa schimbe MACAR reteta!

Nu stiu daca am sa reusesc sa tin post, dar sper ca si eu sa ma abtin MACAR de la alte ispite de comunicare de tipul acesta.

Carmen-Iulia Orzea

Consultant comunicare

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: