Cea mai relevantă campanie a unei companii românești în an istoric…

… pana acum, cel putin.

Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie, România ar fi arătat altfel.

Cand lucrurile vorbesc de la sine, cuvintele din afara sunt de prisos.

Din acest motiv ma voi rezuma doar la cateva observatii colaterale.

In primul rand, m-a entuziasmat aceasta reclama si pentru ca vine pe fondul dezamagirii (subiective, evident), cu privire la modul in care multe companii au perceput si au ales sa reflecte in mesajele lor anul acesta, cu atata incarcatura profunda, sentimentala. Relaxata si bucuroasa acum, ca am intalnit ceva care imi rasfata mintea si starea de spirit, privesc celelalte campanii cu mai multa ingaduinta. Pana la urma, suntem si asa, si… asa (cum n-o sa exemplific).

Ne putem vedea in campaniile publicitare ca in oglinda. Cu precizarea ca, atunci cand imaginea e bine lucrata, e important sa aruncam (putin) privirea si in interiorul nostru…

De exemplu noi, cei entuziasmati mai ales ;), facem, fiecare in locul si rolul sau, lucrurile asa cum trebuie?

Indiscutabil faini cei care au gandit acest mesaj! Papya Advertising – Transavia: Well made in Romania

O singura “carcoteala” am. Sloganul Transavia este in engleza (de cand a fost ales, nu-i vorba…). Nedumerirea este: au evitat varianta in limba romana pentru a nu se “alinia” celui din campania electorala al actualului presedinte sau, intr-un spirit specific romanesc, ceea ce e bine facut curteaza prioritar alti consumatori, alte piete? 😛 

Iertare, domnilor si sa cresteti SANATOS(I) in continuare!

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: