„Marketing și maternitate: un mariaj perfect” (Maria Cernat)

Cand altcineva spune lucrurile (mai) bine, citesti si reflectezi. E posibil sa fie doamna Maria Cernat, lector universitar in cadrul Universitatii Titu Maiorescu.

Cand altcineva are „talantul” observarii atente, al decodificarii pertinente si curajul de a expune lucrurile verde-in-fata, mintea nu (poate) ramane indiferenta. Remarca faptul ca, intr-o industrie a povestilor, a mirajului-peste-noapte / a promisiunilor de solutii-eficiente-RAPID – contra cost, inevitabil! -, a ispitelor servite cu plus de „condimente”, mai sunt ochi vigilenti si discursuri curate.

Imi permit sa preiau doar un paragraf, invitandu-va sa parcurgeti integral materialul.

Si nu, nu o cunosc pe Maria Cernat. Nici am (avut) in vreun fel de a face.

Nu-i asa ca va induioseaza – sau cum sa spun mai bine: „va impresioneaza”, „ va convinge”…? -, GRIJA pentru (viitoare) mame si (viitori) parinti a… industriei dedicate? 

Ca un cântec de sirenă ne întâmpină sloganurile publicitare de peste tot. Mai ciudat e că sărmanele educatoare şi învăţătoare intrate pe piaţă le repetă cu sârg. Gâdilând orgoliul părinţilor ei repetă în cor: „fiecare copil este special şi şi nimeni nu înţelege asta mai bine. Noi, aici în, creşa/grădiniţa/firma noastră suntem atenţi la fiecare micuţ şi încercăm să venim în întâmpinarea nevoilor fiecăruia“. Mai linguşitori decât vulpea din Pinocchio, publicitarii se întrec în artificii pentru linguşirea părinţilor. A celor cu bani, fireşte. Pentru că tot acest carnaval care se desfăşoară având în fundal clinchetul banilor e pentru cei cu dare de mână. Orice copil e special atâta timp cât părinţii au bani. Dincolo de asta, copilul care nu proprietate de lux sau proiect în care se investeşte masiv încetează să mai conteze.

Citeste mai mult: Marketing si maternitate – un mariaj perfect (Sursa: Blogurile Adevărul)

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: