Provocări la reflecţie

Consumul ca panaceu

Consumul ca panaceu

„…vorbim şi despre o societate (la nivel mondial, de data asta) care incurajează consumul ca panaceu pentru orice problemă din viaţa noastră. Consumăm aproape isteric orice: de la alimente, la gadget-uri, tehnologie şi până la relaţii. Este o „foame” care ne chinuie şi pe care, din păcate, nu ştim să o interpretăm că fiind un gol, o lipsă de sens, de afecţiune, de iubire, d... »

Un titlu (de carte) cât un studiu psiho-sociologic

Un titlu (de carte) cât un studiu psiho-sociologic

“Mamă de 3, femeie de 10! Sau… invers?” Cartea proaspat lansata de omul de comunicare Cristina Lincu, de catre Ed.Bookzone, ne-o dezvaluie pe autoare in ipostaza casnica. Cu 3 copii in preajma, material… de comunicare e din belsug, doar trebuie valorificat. Iar Cristina face acest lucru de-o maniera incantatoare. Titlul ales pentru carte mi-a oferit si mie material de lucru. Intr-o lume preocupata... »

Doar 10 minute pentru ALTERNATIVA… naturală!

Doar 10 minute pentru ALTERNATIVA… naturală!

Pana in 1 iunie:  Salvati alternativa naturala de SANATATE? Un demers european poate periclita existenta produselor tip plafar (de la ceaiuri din plante, la uleiuri esentiale). Ca de obicei in cazuri sensibile, comunicarea e „la ureche”, iar termenul extrem de scurt. Avertismentul a fost lansat de ceva vreme de acad.dr.Ovidiu Bojor, insa parea neverosimil… Apelul este sustinut, intre altii, de rep... »

Între seducţia ideii şi satisfacţia împlinitoare de “a face”

Între seducţia ideii şi satisfacţia împlinitoare de “a face”

Potrivit studiilor psihologice, anticiparea unui eveniment are aproape intotdeauna un impact emotional MAI PUTERNIC decat evenimentul propriu-zis. Teama de a intreba ceva ce-ti creeaza disconfort (ex: marire salariala), te poate “paraliza” luni in sir, dar dupa ce te incumeti sa o faci trece de parca nici nu a fost. Entuziasmul de a obtine ceva sau de a-ti atinge un obiectiv, poate deveni obsedant... »

Cum să  vindeci o inimioară tristă (Hansaplast)

Cum să vindeci o inimioară tristă (Hansaplast)

Dupa cum orice parinte stie, lacrimile copiilor au, in cele mai multe situatii, o cauza emotionala, nu fizica (durere). Compania Beiersdorf – detinatoare a plasturilor adezivi Hansaplast, a gasit o solutie pentru supararile care necajesc copilaria. Linia de produse a fost numita Hearts si include 5 tipuri de plasturi, pentru cele 5 situatii de viata care dau cele mai mari batai de cap si storc cel... »

Adevăr şi provocări…

Adevăr şi provocări…

Dintr-un interviu cu directorul Editurii Lumea Credintei, domnul Razvan Bucuroiu, realizat pentru revista Marketing Focus, sursa de informatii, idei si… resurse a Institutului de Marketing. Cum percepeti comunicarea si marketingul (sau poate pseudo-marketingul) religios (inclusiv cel online, din social media)? Tineti cont de faptul ca primii jurnalisti ai planetei au fost… cei patru ev... »

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

CIBO Brasov: privind in urma cu nostalgie Cum pot disparea o traditie de zeci de ani si recunoasterea internationala? Din pacate, simplu! Reteta NU e tocmai surprinzatoare. Se ia o fabrica romaneasca avand renume, reputatie international(a) si cota de piata foaaarte apetisanta. Se impacheteaza intr-o oferta cat mai accesibila unui “investitor” cu staif. Urmarea este, in multe cazuri, previzibila. ... »

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

In “Saptamana (Constientizarii) Creierului” – Brain Awareness Week – o intiativa globala de popularizare a cunostintelor si descoperirilor in legatura cu cel mai fascinant si complex organ al corpului uman, imi ingadui o perspectiva diferita in context. As putea prefata acest text prin cuvintele Micului Print: “Numai cu inima poti vedea limpede. Esenta e invizibila pentru ochi”. Uneori lucrurile e... »

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

In urma cu ceva vreme, mentionam in materialul Trivializand publicitar Sarbatorile, prin cateva exemple (“de neurmat”, imi ingadui sa adaug), nefirescul legaturii dintre Sarbatoare si marketing. Greseala, caderea este in “firea” umanului. Constientizarea si ridicarea spre ceea ce insasi pozitia verticala ne sugereaza, o frumoasa perspectiva. Si speranta! Cu toata intelegerea pentru apetitul @ mark... »

„Marşul pentru Viaţă”: o delicată perspectivă feminină

„Marşul pentru Viaţă”: o delicată perspectivă feminină

Este interesant ca ne mobilizam cu usurinta pentru a ne impotrivi la ceva, prin comparatie cu a sustine o cauza. Sloganurile“contra-” si “anti-” sunt covarsitoare raportate la cele “pro+”. S-ar parea ca trebuie sa ne deranjeze ceva rau de tot pentru a lua atitudine. Binele pare ca ar trebui sa biruiasca de la sine; ca nu ar avea nevoie de noi, de sustinere. O initiativa care mi-a atras atentia est... »

Page 1 of 9123»