Provocări la reflecţie

Vis și… făcut! (gândul zilei: 17 ianuarie)

Vis și… făcut! (gândul zilei: 17 ianuarie)

Orice lucru pe care-l poti face sau pe care visezi sa-l faci, fa-l; caci indrazneala are in ea putere, geniu si magie. (Goethe) »

Prima poVESTE

Prima poVESTE

Intampinam, de obicei, orice Nou An in clinchet de pahare, spectacol de lumini zvacnind colorate, stralucitoare spre cer, adeseori euforici (si la propriu…) la despartirea, fie si nostalgica, de anul vechi. Intampinam vestea si apoi venirea propriu-zisa pe lume – in lumea aceasta, a unui copil, cu bucurie si sperante (rein)noi(te). In lumea aceasta… *** In lumea aceasta, cea mai discreta nastere a... »

Frustrarea ca formă de manipulare (prof.univ.dr. Leon Zăgrean)

Frustrarea ca formă de manipulare (prof.univ.dr. Leon Zăgrean)

„Atat ca medic, cat si ca om, sunt total impotriva exprimarii in public a homosexualitatii, sub orice forma.    Legile de multe ori sunt cea mai urata forma de manipulare, pentru ca legile sunt facute tot de oameni, iar acei oameni depinde ce au invatat de la viata sau ce li se cere sa faca.    Interesul a devenit atat de mare fata de alte criterii, fata de alte prioritati sau obie... »

Mintea şi ADN-ul (Mistere…, Daniel Roxin)

Mintea şi ADN-ul (Mistere…, Daniel Roxin)

„Mintea este informatia din univers cuibarita in fiinta noastra.” (prof. univ. dr Leon Zagrean) Poate mintea sa interactioneze cu ADN-ul, cu sistemul genetic? Rolul antrenamentului si al motivatiei in atingerea performantei. In invatare e importanta componenta afectiva.     Imagine: Oxford University Press Citeste si despre „Frustrarea ca forma de manipulare” »

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Prin “mijloace specifice”, publicitatea reda sugestiv tendinte care se manifesta, transpune mentalitati in mod creativ, anticipeaza sau propune “modele noi” (de comportament, atitudine, stil de viata..) Reclama recenta a ciocolatei Dove (fara vreo legatura cu alta marca avand acelasi nume), atrage printr-o abordare lejera a femininului. N-are nimic de-a face cu „chemarile la lupta” spe... »

Curs practic, unicat

Curs practic, unicat

OPTIUNI.. cu creier – pachete personalizate pe teme alese! 1. Pachet INTRO: Introducere „Pe Taramul Pub” – siretlicuri de marketing deconspirate (250 lei) 2. Pachet INTRO+: „Pe Taramul Pub” si „Secretele creierului” (500 lei, 3 ore) 3. Pachet TEME LA ALEGERE (vezi colectia!) 4. Pachet COMPLET: BENEFICII MAXIME! (5,500 lei / include 5 ore BONUS) *** Ex.module: *** *** Pentru centre educationa... »

Ceea ce obţii, ceea ce devii

Ceea ce obţii, ceea ce devii

*** Ceea ce obtii atingandu-ti obiectivele este mai putin important decat ceea ce DEVII (atingandu-ti obiectivele). Zig Ziglar »

Publicitatea – o perspectivă diferită

Publicitatea – o perspectivă diferită

La varsta de 6 luni, bebelusii recunosc DEJA insemnele companiilor (asa-numitele logo-uri, marci) si sunt luati in calcul drept “tinte” pentru anumite campanii publicitare. Protagonisti in reclame pot fi chiar mai devreme, cunoscut fiind IMPACTUL pe care il au prin imaginea si prezenta lor. Pana in jurul varstei de 12 ani, copiii nu fac distinctie intre un mesaj de influentare si o realitate factu... »

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Lantul mexican de restaurante Chipotle si-a obisnuit audienta cu animatii foarte ingenioase, ce transpun mesajul-cheie: preocuparea pentru alimentatia sanatoasa si o lume per ansamblu mai buna. Daca in 2011, lansa spotul “Inapoi la Inceput(uri)” – Back to the start, iar in 2013 pe cel cu record de vizualizari “Sperietoarea” – The Scarecrow, vara 2016 e… romantica si pilduitoare. Spotul „O poveste ... »

Citirea gândurilor şi a emoţiilor: de la teorie, în practică

Citirea gândurilor şi a emoţiilor: de la teorie, în practică

7 tipuri de dispozitive Nemultumiti doar cu monitorizarea comportamentului online (browsing history), cei interesati de promovare au facut deja un pas mai departe. De fapt, mai aproape de gandurile si emotiile noastre, prin tehnologie integrata in benzi care se poarta pe cap (headsets) sau in diverse alte dispozitive portabile (wearables). Un exemplu de astfel de dispozitiv (realizat de Halo) a fo... »

Page 2 of 91234»