Provocări la reflecţie

Adevăr şi provocări…

Adevăr şi provocări…

Dintr-un interviu cu directorul Editurii Lumea Credintei, domnul Razvan Bucuroiu, realizat pentru revista Marketing Focus, sursa de informatii, idei si… resurse a Institutului de Marketing. Cum percepeti comunicarea si marketingul (sau poate pseudo-marketingul) religios (inclusiv cel online, din social media)? Tineti cont de faptul ca primii jurnalisti ai planetei au fost… cei patru ev... »

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

CIBO Brasov: privind in urma cu nostalgie Cum pot disparea o traditie de zeci de ani si recunoasterea internationala? Din pacate, simplu! Reteta NU e tocmai surprinzatoare. Se ia o fabrica romaneasca avand renume, reputatie international(a) si cota de piata foaaarte apetisanta. Se impacheteaza intr-o oferta cat mai accesibila unui “investitor” cu staif. Urmarea este, in multe cazuri, previzibila. ... »

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

In “Saptamana (Constientizarii) Creierului” – Brain Awareness Week – o intiativa globala de popularizare a cunostintelor si descoperirilor in legatura cu cel mai fascinant si complex organ al corpului uman, imi ingadui o perspectiva diferita in context. As putea prefata acest text prin cuvintele Micului Print: “Numai cu inima poti vedea limpede. Esenta e invizibila pentru ochi”. Uneori lucrurile e... »

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

In urma cu ceva vreme, mentionam in materialul Trivializand publicitar Sarbatorile, prin cateva exemple (“de neurmat”, imi ingadui sa adaug), nefirescul legaturii dintre Sarbatoare si marketing. Greseala, caderea este in “firea” umanului. Constientizarea si ridicarea spre ceea ce insasi pozitia verticala ne sugereaza, o frumoasa perspectiva. Si speranta! Cu toata intelegerea pentru apetitul @ mark... »

„Marşul pentru Viaţă”: o delicată perspectivă feminină

„Marşul pentru Viaţă”: o delicată perspectivă feminină

Este interesant ca ne mobilizam cu usurinta pentru a ne impotrivi la ceva, prin comparatie cu a sustine o cauza. Sloganurile“contra-” si “anti-” sunt covarsitoare raportate la cele “pro+”. S-ar parea ca trebuie sa ne deranjeze ceva rau de tot pentru a lua atitudine. Binele pare ca ar trebui sa biruiasca de la sine; ca nu ar avea nevoie de noi, de sustinere. O initiativa care mi-a atras atentia est... »

Vis și… făcut! (gândul zilei: 17 ianuarie)

Vis și… făcut! (gândul zilei: 17 ianuarie)

Orice lucru pe care-l poti face sau pe care visezi sa-l faci, fa-l; caci indrazneala are in ea putere, geniu si magie. (Goethe) »

Prima poVESTE

Prima poVESTE

Intampinam, de obicei, orice Nou An in clinchet de pahare, spectacol de lumini zvacnind colorate, stralucitoare spre cer, adeseori euforici (si la propriu…) la despartirea, fie si nostalgica, de anul vechi. Intampinam vestea si apoi venirea propriu-zisa pe lume – in lumea aceasta, a unui copil, cu bucurie si sperante (rein)noi(te). In lumea aceasta… *** In lumea aceasta, cea mai discreta nastere a... »

Frustrarea ca formă de manipulare (prof.univ.dr. Leon Zăgrean)

Frustrarea ca formă de manipulare (prof.univ.dr. Leon Zăgrean)

„Atat ca medic, cat si ca om, sunt total impotriva exprimarii in public a homosexualitatii, sub orice forma.    Legile de multe ori sunt cea mai urata forma de manipulare, pentru ca legile sunt facute tot de oameni, iar acei oameni depinde ce au invatat de la viata sau ce li se cere sa faca.    Interesul a devenit atat de mare fata de alte criterii, fata de alte prioritati sau obie... »

Mintea şi ADN-ul (Mistere…, Daniel Roxin)

Mintea şi ADN-ul (Mistere…, Daniel Roxin)

„Mintea este informatia din univers cuibarita in fiinta noastra.” (prof. univ. dr Leon Zagrean) Poate mintea sa interactioneze cu ADN-ul, cu sistemul genetic? Rolul antrenamentului si al motivatiei in atingerea performantei. In invatare e importanta componenta afectiva.     Imagine: Oxford University Press Citeste si despre „Frustrarea ca forma de manipulare” »

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Prin “mijloace specifice”, publicitatea reda sugestiv tendinte care se manifesta, transpune mentalitati in mod creativ, anticipeaza sau propune “modele noi” (de comportament, atitudine, stil de viata..) Reclama recenta a ciocolatei Dove (fara vreo legatura cu alta marca avand acelasi nume), atrage printr-o abordare lejera a femininului. N-are nimic de-a face cu „chemarile la lupta” spe... »

Page 2 of 91234»