Provocări la reflecţie

Curs practic, unicat

Curs practic, unicat

OPTIUNI.. cu creier – pachete personalizate pe teme alese! 1. Pachet INTRO: Introducere „Pe Taramul Pub” – siretlicuri de marketing deconspirate 2. Pachet INTRO+: „Pe Taramul Pub” si „Secretele creierului” 3. Pachet TEME LA ALEGERE 4. Pachet COMPLET: BENEFICII MAXIME! *** Ex.module: *** *** Pentru centre educationale sociale si copii/tineri fara posibilitati materiale, sustinem cursuri GRATU... »

Ceea ce obţii, ceea ce devii

Ceea ce obţii, ceea ce devii

*** Ceea ce obtii atingandu-ti obiectivele este mai putin important decat ceea ce DEVII (atingandu-ti obiectivele). Zig Ziglar »

Publicitatea – o perspectivă diferită

Publicitatea – o perspectivă diferită

La varsta de 6 luni, bebelusii recunosc DEJA insemnele companiilor (asa-numitele logo-uri, marci) si sunt luati in calcul drept “tinte” pentru anumite campanii publicitare. Protagonisti in reclame pot fi chiar mai devreme, cunoscut fiind IMPACTUL pe care il au prin imaginea si prezenta lor. Pana in jurul varstei de 12 ani, copiii nu fac distinctie intre un mesaj de influentare si o realitate factu... »

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Lantul mexican de restaurante Chipotle si-a obisnuit audienta cu animatii foarte ingenioase, ce transpun mesajul-cheie: preocuparea pentru alimentatia sanatoasa si o lume per ansamblu mai buna. Daca in 2011, lansa spotul “Inapoi la Inceput(uri)” – Back to the start, iar in 2013 pe cel cu record de vizualizari “Sperietoarea” – The Scarecrow, vara 2016 e… romantica si pilduitoare. Spotul „O poveste ... »

Citirea gândurilor şi a emoţiilor: de la teorie, în practică

Citirea gândurilor şi a emoţiilor: de la teorie, în practică

7 tipuri de dispozitive Nemultumiti doar cu monitorizarea comportamentului online (browsing history), cei interesati de promovare au facut deja un pas mai departe. De fapt, mai aproape de gandurile si emotiile noastre, prin tehnologie integrata in benzi care se poarta pe cap (headsets) sau in diverse alte dispozitive portabile (wearables). Un exemplu de astfel de dispozitiv (realizat de Halo) a fo... »

Ispitiri bolnăvicioase (2)

Ispitiri bolnăvicioase (2)

Sau despre gustul sumbru al nostalgiei prin marketing, cu Radu Preda „Tot timpul de la Gostat, bine ai mâncat!” – sloganul prin care firma de mezeluri derulează o campanie de revigorare a gusturilor de pe vremuri, dinainte de 1989.  În cazul de faţă, trimiterile sunt nu doar la o perioadă trecută oarecare, ci la un capitol de istorie sumbru. Nu am văzut până acum, în Vest, campanii similare ... »

Iepurele publicitar

Iepurele publicitar

Nu sunt fricos, sunt sprinten, deci cel mai potrivit Să mă întrec la fugă cu un ogar vestit. Eu am auzul ager şi trupul svelt, uşor; Cu saltul meu şi-o tumbă străbat timpul cu spor. Sunt delicat, sunt gingaş, auzul mi-e subtil, Ca tot ce e sensibil, par firav şi fragil. De-aceea lângă ouă m-aşează-n galantar… De Paşte am de lucru: sunt spot publicitar! Imaginea mea blândă, suavă şi senină, Surâde ... »

„A doua Cruce”, Paulin Ilucă – o carte… CARTE!

„A doua Cruce”, Paulin Ilucă – o carte… CARTE!

„A doua Cruce”, monah Paulin Iluca, Ed.Accent Print, 2016 Copiii sunt trimisi in lume ca oamenii sa nu uite sa se intoarca frumos in vesnicie. Fericirea fiecaruia dintre noi vine incet. Foarte incet, pentru ca duce in spate Crucea suferintei. O inima curata poate duce suferinta intregii lumi fara sa inteleaga taina aceasta (atinge subiectul delicat al suferintei copiilor, a celor nevin... »

Viața ca UIMIRE (Pr. Adrian Isac)

Viața ca UIMIRE (Pr. Adrian Isac)

„… ești cu adevărat: SPIRIT ȘI NIMIC ALTCEVA. VIAȚĂ ca manifestare a spiritului si nimic altceva. SPIRIT și prin el VIAȚĂ… VIAȚĂ și prin ea SPIRIT… SPIRIT fără nici o cauză pe care să o percepi, deși Cauza există. VIAȚĂ, fără nici un scop pe care să-l urmărești, deși el nu lipsește. […] Am fost creat pentru a trăi uimit, UIMIREA. Nimic altceva decât UIMIREA. UIMIREA e Pacea neînt... »

Ispitiri bolnăvicioase

Ispitiri bolnăvicioase

„Hai la… binging* nelimitat!” – forma de patologie „publicitata”. ATENTIE: se si ia! In cazul acesta, de la o companie de telefonie: T-Mobile (Deutsche Telekom AG – vezi mai jos) la Vodafone… Această formulare uşor pleonastică nu este, în opinia mea, doar o mică gafă de comunicare – este o declaraţie de intenţie, o viziune pentru un mod de a face bus... »

Page 3 of 912345»