„Tărâmul pub”

Cum să  vindeci o inimioară tristă (Hansaplast)

Cum să vindeci o inimioară tristă (Hansaplast)

Dupa cum orice parinte stie, lacrimile copiilor au, in cele mai multe situatii, o cauza emotionala, nu fizica (durere). Compania Beiersdorf – detinatoare a plasturilor adezivi Hansaplast, a gasit o solutie pentru supararile care necajesc copilaria. Linia de produse a fost numita Hearts si include 5 tipuri de plasturi, pentru cele 5 situatii de viata care dau cele mai mari batai de cap si storc cel... »

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

CIBO Brasov: privind in urma cu nostalgie Cum pot disparea o traditie de zeci de ani si recunoasterea internationala? Din pacate, simplu! Reteta NU e tocmai surprinzatoare. Se ia o fabrica romaneasca avand renume, reputatie international(a) si cota de piata foaaarte apetisanta. Se impacheteaza intr-o oferta cat mai accesibila unui “investitor” cu staif. Urmarea este, in multe cazuri, previzibila. ... »

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

In “Saptamana (Constientizarii) Creierului” – Brain Awareness Week – o intiativa globala de popularizare a cunostintelor si descoperirilor in legatura cu cel mai fascinant si complex organ al corpului uman, imi ingadui o perspectiva diferita in context. As putea prefata acest text prin cuvintele Micului Print: “Numai cu inima poti vedea limpede. Esenta e invizibila pentru ochi”. Uneori lucrurile e... »

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

In urma cu ceva vreme, mentionam in materialul Trivializand publicitar Sarbatorile, prin cateva exemple (“de neurmat”, imi ingadui sa adaug), nefirescul legaturii dintre Sarbatoare si marketing. Greseala, caderea este in “firea” umanului. Constientizarea si ridicarea spre ceea ce insasi pozitia verticala ne sugereaza, o frumoasa perspectiva. Si speranta! Cu toata intelegerea pentru apetitul @ mark... »

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Prin “mijloace specifice”, publicitatea reda sugestiv tendinte care se manifesta, transpune mentalitati in mod creativ, anticipeaza sau propune “modele noi” (de comportament, atitudine, stil de viata..) Reclama recenta a ciocolatei Dove (fara vreo legatura cu alta marca avand acelasi nume), atrage printr-o abordare lejera a femininului. N-are nimic de-a face cu „chemarile la lupta” spe... »

Curs practic, unicat

Curs practic, unicat

OPTIUNI.. cu creier – pachete personalizate pe teme alese! 1. Pachet INTRO: Introducere „Pe Taramul Pub” – siretlicuri de marketing deconspirate (250 lei) 2. Pachet INTRO+: „Pe Taramul Pub” si „Secretele creierului” (500 lei, 3 ore) 3. Pachet TEME LA ALEGERE (vezi colectia!) 4. Pachet COMPLET: BENEFICII MAXIME! (5,500 lei / include 5 ore BONUS) *** Ex.module: *** *** Pentru centre educationa... »

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Lantul mexican de restaurante Chipotle si-a obisnuit audienta cu animatii foarte ingenioase, ce transpun mesajul-cheie: preocuparea pentru alimentatia sanatoasa si o lume per ansamblu mai buna. Daca in 2011, lansa spotul “Inapoi la Inceput(uri)” – Back to the start, iar in 2013 pe cel cu record de vizualizari “Sperietoarea” – The Scarecrow, vara 2016 e… romantica si pilduitoare. Spotul „O poveste ... »

Ispitiri bolnăvicioase (2)

Ispitiri bolnăvicioase (2)

Sau despre gustul sumbru al nostalgiei prin marketing, cu Radu Preda „Tot timpul de la Gostat, bine ai mâncat!” – sloganul prin care firma de mezeluri derulează o campanie de revigorare a gusturilor de pe vremuri, dinainte de 1989.  În cazul de faţă, trimiterile sunt nu doar la o perioadă trecută oarecare, ci la un capitol de istorie sumbru. Nu am văzut până acum, în Vest, campanii similare ... »

Iepurele publicitar

Iepurele publicitar

Nu sunt fricos, sunt sprinten, deci cel mai potrivit Să mă întrec la fugă cu un ogar vestit. Eu am auzul ager şi trupul svelt, uşor; Cu saltul meu şi-o tumbă străbat timpul cu spor. Sunt delicat, sunt gingaş, auzul mi-e subtil, Ca tot ce e sensibil, par firav şi fragil. De-aceea lângă ouă m-aşează-n galantar… De Paşte am de lucru: sunt spot publicitar! Imaginea mea blândă, suavă şi senină, Surâde ... »

Ispitiri bolnăvicioase

Ispitiri bolnăvicioase

„Hai la… binging* nelimitat!” – forma de patologie „publicitata”. ATENTIE: se si ia! In cazul acesta, de la o companie de telefonie: T-Mobile (Deutsche Telekom AG – vezi mai jos) la Vodafone… Această formulare uşor pleonastică nu este, în opinia mea, doar o mică gafă de comunicare – este o declaraţie de intenţie, o viziune pentru un mod de a face bus... »

Page 1 of 212