„Tărâmul pub”

Controversa unui slogan: “Crede în ceva. Chiar dacă asta înseamnă să sacrifici totul.” (Nike)

Controversa unui slogan: “Crede în ceva. Chiar dacă asta înseamnă să sacrifici totul.” (Nike)

Crede in ceva. Chiar daca asta inseamna sa sacrifici totul – este sloganul celei mai recente campanii a marcii mentionate. Daca americanii au reactionat instinctiv la susbstratul politic al mesajului, eu imi permit sa-l analizez detasat, dupa ce ma voi referi la fondul lucrurilor. Sportivul Colin Kaepernick, care actualmente nu mai face parte din Liga Nationala de Fotbal American (NFL), a fa... »

Contează să fii AUTENTIC când îţi ceri scuze. Inclusiv “publicitar”! (Gillette)

Contează să fii AUTENTIC când îţi ceri scuze. Inclusiv “publicitar”! (Gillette)

Sau mai bine las-o balta.. Pentru necunoscatori, Neymar este considerat unul din cei mai buni jucatori de fotbal din generatia de acum. Talentat, cu verva, bucurie si chiar fantezie pe teren, este, insa, criticat pentru modul cum se comporta in joc. Mai ales prin prisma numeroaselor simulari de fault, prin caderi “spectaculoase”. S-a intamplat si cu ocazia recentului Campionat Mondial din Rusia, c... »

Cea mai relevantă campanie a unei companii românești în an istoric…

Cea mai relevantă campanie a unei companii românești în an istoric…

… pana acum, cel putin. Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie, România ar fi arătat altfel. Cand lucrurile vorbesc de la sine, cuvintele din afara sunt de prisos. Din acest motiv ma voi rezuma doar la cateva observatii colaterale. In primul rand, m-a entuziasmat aceasta reclama si pentru ca vine pe fondul dezamagirii (subiective, evident), cu privire la modul in care multe com... »

Cum să  vindeci o inimioară tristă (Hansaplast)

Cum să vindeci o inimioară tristă (Hansaplast)

Dupa cum orice parinte stie, lacrimile copiilor au, in cele mai multe situatii, o cauza emotionala, nu fizica (durere). Compania Beiersdorf – detinatoare a plasturilor adezivi Hansaplast, a gasit o solutie pentru supararile care necajesc copilaria. Linia de produse a fost numita Hearts si include 5 tipuri de plasturi, pentru cele 5 situatii de viata care dau cele mai mari batai de cap si storc cel... »

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

Istoria unei mărci româneşti: din top, în… amintiri

CIBO Brasov: privind in urma cu nostalgie Cum pot disparea o traditie de zeci de ani si recunoasterea internationala? Din pacate, simplu! Reteta NU e tocmai surprinzatoare. Se ia o fabrica romaneasca avand renume, reputatie international(a) si cota de piata foaaarte apetisanta. Se impacheteaza intr-o oferta cat mai accesibila unui “investitor” cu staif. Urmarea este, in multe cazuri, previzibila. ... »

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

In “Saptamana (Constientizarii) Creierului” – Brain Awareness Week – o intiativa globala de popularizare a cunostintelor si descoperirilor in legatura cu cel mai fascinant si complex organ al corpului uman, imi ingadui o perspectiva diferita in context. As putea prefata acest text prin cuvintele Micului Print: “Numai cu inima poti vedea limpede. Esenta e invizibila pentru ochi”. Uneori lucrurile e... »

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

In urma cu ceva vreme, mentionam in materialul Trivializand publicitar Sarbatorile, prin cateva exemple (“de neurmat”, imi ingadui sa adaug), nefirescul legaturii dintre Sarbatoare si marketing. Greseala, caderea este in “firea” umanului. Constientizarea si ridicarea spre ceea ce insasi pozitia verticala ne sugereaza, o frumoasa perspectiva. Si speranta! Cu toata intelegerea pentru apetitul @ mark... »

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Prin “mijloace specifice”, publicitatea reda sugestiv tendinte care se manifesta, transpune mentalitati in mod creativ, anticipeaza sau propune “modele noi” (de comportament, atitudine, stil de viata..) Reclama recenta a ciocolatei Dove (fara vreo legatura cu alta marca avand acelasi nume), atrage printr-o abordare lejera a femininului. N-are nimic de-a face cu „chemarile la lupta” spe... »

Curs practic, unicat

Curs practic, unicat

OPTIUNI.. cu creier – pachete personalizate pe teme alese! 1. Pachet INTRO: Introducere „Pe Taramul Pub” – siretlicuri de marketing deconspirate 2. Pachet INTRO+: „Pe Taramul Pub” si „Secretele creierului” 3. Pachet TEME LA ALEGERE 4. Pachet COMPLET: BENEFICII MAXIME! *** Ex.module: *** *** Pentru centre educationale sociale si copii/tineri fara posibilitati materiale, sustinem cursuri GRATU... »

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Lantul mexican de restaurante Chipotle si-a obisnuit audienta cu animatii foarte ingenioase, ce transpun mesajul-cheie: preocuparea pentru alimentatia sanatoasa si o lume per ansamblu mai buna. Daca in 2011, lansa spotul “Inapoi la Inceput(uri)” – Back to the start, iar in 2013 pe cel cu record de vizualizari “Sperietoarea” – The Scarecrow, vara 2016 e… romantica si pilduitoare. Spotul „O poveste ... »

Page 1 of 3123