„Tărâmul pub”

Apel la… firesc: „Femei, nu obiecte!”

Apel la… firesc: „Femei, nu obiecte!”

In reclame; in viata, in general. Si in particular. O initiativa care a implinit azi, 28 martie: 2a luni si 17 zile. Ii dorim IMPACT real. Ne mobilizam si noi in acest sens. Te alaturi si tu?   In imagini: … poate fi mama ta, … poate fi fiica ta, … poate fi sora ta, … poate fi prietena ta, … poate fi colega ta… Sigur este mama, fiica, sora, prietena, colega... »

Provocarea „publicitarilor” de către „artişti”

Provocarea „publicitarilor” de către „artişti”

Zilele trecute (in preajma zilei internationale impotriva reclamelor – 25 martie 2016), angajatii unora dintre cele mai mari agentii de publicitate din Marea Britanie, s-au intalnit, in drumul obisnuit spre birouri, cu mesaje ce li se adresau direct. Demersul artistilor initiatori – reuniti simbolic sub “brand”-ul Brandalism, a inclus acest tip de text (in limbaj tehnic „copyR... »

PR-ul toxic: industria care transformă „personaje” în „personalităţi”

PR-ul toxic: industria care transformă „personaje” în „personalităţi”

Precum si „otravurile” in „bune de consum” irezistibile. Are si aceasta industrie partea ei neguroasa. Mai mult decat altele, pentru ca, in general, o acceseaza cei/cele… cu posibilitati. In cautarea mijloacelor de a iesi in evidenta. Are si aceasta industrie destui devotati, ai caror ochi stralucesc a lacomie. Sau a dorinta de faima. Suna bine si adesori sclipeste. A... »

„Suntem manipulaţi ce să cumpărăm” (Prof.dr.Leon Zăgrean)

„Suntem manipulaţi ce să cumpărăm” (Prof.dr.Leon Zăgrean)

„În societatea actuală domină creierul subuman“, mai afirmă domnul Leon Zăgrean, neurocercetător, şeful Catedrei de Fiziologie a Universităţii de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“, din Bucureşti.   „…mai ales în ultimul secol, lumea s-a îndreptat cu o viteză prea mare spre business, spre capacitatea de a produce şi de a obţine, indiferent ce. […] Sunt angajate sau antrenat... »

Publicitatea cu rost; şi sens [3 campanii]

Publicitatea cu rost; şi sens [3 campanii]

Daca obiectivul urmarit este in sine cu sens si rost, ingeniozitatea, creativitatea si noile tehnologii, impreuna, pot ridica publicitatea din ridicol, superficial sau reprobabil.   Iata cateva dintre cele mai bune campanii 2014-2015   UNICEF (Chile) – Campanie impotriva „violentei digitale” intre copii (=cyberbullying, una din cauzele principalele ale depresiei si sinu... »

Capcana din publicitate

Capcana din publicitate

„Saracii oamenii, ei sunt bombardati continuu cu o publicitate pentru case, masini, aparate menajere, hrana, haine si tot felul de produse, pentru a-i convinge ca au nevoie cu adevarat de ele. S-ar spune ca exista un interes in a-i impiedica sa ia contact cu lumea spirituala unde vor gasi lumina, iubirea, pacea de care au cu mult mai mult nevoie. Lumea spirituala este atat de ignorata, de di... »

Marketingul între personalizare şi intruziune subliminală

Marketingul între personalizare şi intruziune subliminală

Urmatorul val in marketing: integrarea datelor biometrice in procesul de promovare. Marketingul adaptiv vizeaza folosirea datelor (oferite de senzori din diverse dispozitive pe care le purtam/le avem asupra noastra), in asa-numite aplicatii biometrice, care sa imbunatateasca – ce altceva?! – experienta persoanelor, in cele mai diverse situatii de viata. Scopul “subtil” este de a explora si a... »

Libertate, libertăţi

Libertate, libertăţi

Indiferent de unde (pro)venim, avem control asupra a ceea ce putem deveni. Este, poate, singura adevarata libertate. Sau, oricum, cea mai semnificativa. Din cuprins: Libertati “low-cost” sau “high-class” – dupa… posibilitati Libertati / contract @ dorinte Liber(tati) la compromis Banul “sub acoperire” si imaginea “imparatului gol” Libertati de „a da” Libertati identic-natur... »

Libertate, libertăţi (II)

Libertate, libertăţi (II)

Banul “sub acoperire” si imaginea “imparatului gol” Suntem liberi sa ne construim intreaga lume in jurul banului si al conceptelor care il imbraca, pentru a parea mai sofisticat: cariera, realizari, excursii extravagante, produse premium, servicii exclusiviste… Atenti la imagine, nu ne sunt indiferente nici titlurile. La cum “stralucesc”, mai conteaza prin ce mijloace ni le insusim?! Da, sun... »

„Înregimentat”, consumator şi trist?

„Înregimentat”, consumator şi trist?

Desi in vremuri asa-zis moderne, civilizate, inca tulbura linistea si secera vieti prin mai toate partile lumii, nu pentru razboaie propriu-zise s-a dezlantuit de ani buni de zile propaganda pe scara larga, ci spre cele comerciale. Suntem in plin “razboi al marcilor”, al produselor care TREBUIE sa se vanda. Razboi care nu are reguli, are doar scopuri: “cucerirea” oamenilor – mai exact „stric... »

Page 2 of 212