„Tărâmul pub”

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

Creierul: purtător de cuvânt al… inimii

In “Saptamana (Constientizarii) Creierului” – Brain Awareness Week – o intiativa globala de popularizare a cunostintelor si descoperirilor in legatura cu cel mai fascinant si complex organ al corpului uman, imi ingadui o perspectiva diferita in context. As putea prefata acest text prin cuvintele Micului Print: “Numai cu inima poti vedea limpede. Esenta e invizibila pentru ochi”. Uneori lucrurile e... »

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

Posteşti şi… câştigi! O “recidivă” în Postul Paştilor (Scandia Sibiu)

In urma cu ceva vreme, mentionam in materialul Trivializand publicitar Sarbatorile, prin cateva exemple (“de neurmat”, imi ingadui sa adaug), nefirescul legaturii dintre Sarbatoare si marketing. Greseala, caderea este in “firea” umanului. Constientizarea si ridicarea spre ceea ce insasi pozitia verticala ne sugereaza, o frumoasa perspectiva. Si speranta! Cu toata intelegerea pentru apetitul @ mark... »

Postul: calea spre armonia suflet-minte-corp, calea spre armonia şi frumuseţea vieţii

Postul: calea spre armonia suflet-minte-corp, calea spre armonia şi frumuseţea vieţii

… prin ipotezele şi rezultatele recente, cercetarea neuroştiinţelor bate la porţile unor taine precum procesele ce însoţesc experienţa religioasă.   Este lesne de înțeles că, prin explorări de acest fel, ştiinţa se apropie tot mai mult de reflecţia filosofică şi de experienţa spirituală. Aceasta pentru că prin rezultatele ce privesc aceste aspecte sunt dezvăluite modalitățile prin care ... »

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Profilul suav al femeii… fără regrete (Ciocolata Dove)

Prin “mijloace specifice”, publicitatea reda sugestiv tendinte care se manifesta, transpune mentalitati in mod creativ, anticipeaza sau propune “modele noi” (de comportament, atitudine, stil de viata..) Reclama recenta a ciocolatei Dove (fara vreo legatura cu alta marca avand acelasi nume), atrage printr-o abordare lejera a femininului. N-are nimic de-a face cu „chemarile la lupta” spe... »

Curs practic, unicat

Curs practic, unicat

OPTIUNI.. cu creier – pachete personalizate pe teme alese! 1. Pachet INTRO: Introducere „Pe Taramul Pub” – siretlicuri de marketing deconspirate 2. Pachet INTRO+: „Pe Taramul Pub” si „Secretele creierului” 3. Pachet TEME LA ALEGERE 4. Pachet COMPLET: BENEFICII MAXIME! *** Ex.module: *** *** Pentru centre educationale sociale si copii/tineri fara posibilitati materiale, sustinem cursuri GRATU... »

Publicitatea – o perspectivă diferită

Publicitatea – o perspectivă diferită

La varsta de 6 luni, bebelusii recunosc DEJA insemnele companiilor (asa-numitele logo-uri, marci) si sunt luati in calcul drept “tinte” pentru anumite campanii publicitare. Protagonisti in reclame pot fi chiar mai devreme, cunoscut fiind IMPACTUL pe care il au prin imaginea si prezenta lor. Pana in jurul varstei de 12 ani, copiii nu fac distinctie intre un mesaj de influentare si o realitate factu... »

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Poveştile de „brand”: mai mult decât poveşti de dragoste sau… de business

Lantul mexican de restaurante Chipotle si-a obisnuit audienta cu animatii foarte ingenioase, ce transpun mesajul-cheie: preocuparea pentru alimentatia sanatoasa si o lume per ansamblu mai buna. Daca in 2011, lansa spotul “Inapoi la Inceput(uri)” – Back to the start, iar in 2013 pe cel cu record de vizualizari “Sperietoarea” – The Scarecrow, vara 2016 e… romantica si pilduitoare. Spotul „O poveste ... »

Citirea gândurilor şi a emoţiilor: de la teorie, în practică

Citirea gândurilor şi a emoţiilor: de la teorie, în practică

7 tipuri de dispozitive Nemultumiti doar cu monitorizarea comportamentului online (browsing history), cei interesati de promovare au facut deja un pas mai departe. De fapt, mai aproape de gandurile si emotiile noastre, prin tehnologie integrata in benzi care se poarta pe cap (headsets) sau in diverse alte dispozitive portabile (wearables). Un exemplu de astfel de dispozitiv (realizat de Halo) a fo... »

Ispitiri bolnăvicioase (2)

Ispitiri bolnăvicioase (2)

Sau despre gustul sumbru al nostalgiei prin marketing, cu Radu Preda „Tot timpul de la Gostat, bine ai mâncat!” – sloganul prin care firma de mezeluri derulează o campanie de revigorare a gusturilor de pe vremuri, dinainte de 1989.  În cazul de faţă, trimiterile sunt nu doar la o perioadă trecută oarecare, ci la un capitol de istorie sumbru. Nu am văzut până acum, în Vest, campanii similare ... »

Iepurele publicitar

Iepurele publicitar

Nu sunt fricos, sunt sprinten, deci cel mai potrivit Să mă întrec la fugă cu un ogar vestit. Eu am auzul ager şi trupul svelt, uşor; Cu saltul meu şi-o tumbă străbat timpul cu spor. Sunt delicat, sunt gingaş, auzul mi-e subtil, Ca tot ce e sensibil, par firav şi fragil. De-aceea lângă ouă m-aşează-n galantar… De Paşte am de lucru: sunt spot publicitar! Imaginea mea blândă, suavă şi senină, Surâde ... »

Page 2 of 41234